[VIDEO] 'Kalau Betul Tak Bersalah, Kenapa Ustazah Itu Diamkan Diri?' - Kakak Mangsa

[VIDEO] 'Kalau Betul Tak Bersalah, Kenapa Ustazah Itu Diamkan Diri?' - Kakak Mangsa

'Kalau Betul Tak Bersalah, Kenapa Ustazah Itu Diamkan Diri?' - Kakak Mangsa

'Kalau Betul Tak Bersalah, Kenapa Ustazah Itu Diamkan Diri?' - Kakak Mangsa

'Kalau Betul Tak Bersalah, Kenapa Ustazah Itu Diamkan Diri?' - Kakak Mangsa

KOTA BHARU - Setelah individu bernama Md Sukhairi Osman mendakwa mengetahui kejadian sebenar berhubung isu pelajar ditampar ustazah kerana kening dicukur, kakak kepada mangsa, Puteri Boneka, tampil mempertahankan adiknya, Nursyahida binti Zulkifli.


ARTIKEL MENARIK:

1. Tampar Pelajar Sehingga KOMA. Ini Cerita SEBENAR Apa Yang Pelajar Itu LAKUKAN Di Sekolah !!!

2. Tidak TAHAN Di Fitnah, Sepupu Tampil Dedahkan PENIPUAN BESAR Cikgunya!

"Saya juga hairan, kalau betul salah pelajar, kenapa guru sekolah berkenaan mendiamkan diri? Kenapa mesti lari dari kebenaran sebenar? Bila isu ini sudah viral, timbul bermacam-macam cerita. Setahu saya, adik saya bertudung labuh bila pergi ke sekolah. Kenapa isu tudung singkat dikaitkan dalam masalah ini? Harap pihak sekolah dapat memberikan keterangan lanjut kepada pihak keluarga kami. 



Macam ini ke yang dikatakan bulu kening dicukur atau diandam? 



Kalau macam ini dikatakan tudung senteng lagi, saya tak tahu nak kata macam mana lagi. Maunya pakai telekung solat ke sekolah gamaknya. 

"Selepas ini rasanya kena guna apps Camera360 untuk snap gambar, baru orang percaya gambar itu bila sebab ada tarikh. Tetapi nanti orang kata menipu pula.



"Dalam video ini adalah keadaan terkini Syahida, yang menjadi mangsa tamparan ustazah berkenaan. Adik saya kini berada di wad Dahlia, HRPZ. Saya minta jasa baik tuan puan yang mana sedangkan viralkan cerita kononnya adik saya ini menipu, kononnya yang diupdate adalah gambar tahun lalu, sila tonton rakaman video ini. 


"Jangan cuba viralkan cerita yang tidak betul kalau tidak tahu apa-apa. Biar pihak yang bertanggungjawab menyelesaikan masalah ini. Jangan cuba mereka-reka cerita. Penat menghadap karenah manusia yang bercerita tanpa usul periksa. Tak apa, keadilan pasti ada," katanya. 

Puteri juga turut menyatakan bahawa pihak keluarganya telah mengumpul bukti mana-mana pihak yang menyebarkan cerita palsu, diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan selanjutnya. - PIXEL MEDIA

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post