Top 7 Pembunuhan Seksual Paling Kejam Dan Ngeri..

Top 7 Pembunuhan Seksual Paling Kejam Dan Ngeri..

Top 7 Pembunuhan Seksual Paling Kejam Dan Ngeri..

Top 7 Pembunuhan Seksual Paling Kejam Dan Ngeri..

Top 7 Pembunuhan Seksual Paling Kejam Dan Ngeri..

Kajadian membunuh dan kekerasan seksual bukan lagi hal yang perlu dibisik bisikkan untuk di bicarakan.


ARTIKEL MENARIK: Kronologi Gadis Comel 20 Tahun Maut Dibunuh Kekasih Lepas Bersetubuh

Kejadian seperti ini hampir berlaku di setiap negara,tidak terkecuali  negara islam ,bahkan di negera islam itu sendiri berlaku pembunuhan seksual paling kejam,tidak bersendirian juga dengan berkumpulan dalam jumlah yang banyak.
Selain dari kes pembunuhan Junko furuta berikut adalah kes pelecehan seksual yang mengalami nasib yang sama.
1.Dukun As Mencari kesaktian dengan membunuh 42 perempuan.

2.png

Dukun As (Ahmad Suraji ) seorang lelaki yang lahir pada 10 januari 1949 lulusan sekolah derjah dan menikahi 3 wanita beradik kandung.Dukun as memiliki 9 anak tinggal serumah dengan kesemua keluarganya di deli tua kampung melayu deli sumatra utara medan.
Kisah dukun As terungkap saat menemukan mayat kamala dewi 21 tahun pada 27 april 1997.
Dari hasil penyelidikan selama hampir sebulan,41 mayat wanita ditemukan dalam satu kuburan massal yang di duga korban seksual dan pembunuhan Dukun AS.
Kekejaman itu dilakukan untuk meningkatkan ilmu hitam yang di turunkan oleh ayahnya sendiri sejak ia kecil.katanya dukun as harus membunuh 70 wanita untuk menyempurnakan ilmu hitamnya.
Kabar berita mengatakan,dukun As akan mencekik mangsa sampai air liurnya keluar,setelah keluar ,dukun as akan menghisap air liur mangsa sebanyak mungkin,selepas mangsa tidak berdaya baru dirogol kemudian di humban kedalam satu lubang dan di tanam hidup2.
Kisah Dukun AS berakhir pada 10 Juli 2008. Sekitar pukul 22.00 , dia menghembuskan nafas terakhir di hadapan Time tembak Brimob Polda Sumut.difahamkan peluru yang ditembakkan itu di doa oleh seorang ulama berasal dari aceh.karena sebelumnya dukun As kebal terhadap peluru.
Kisah dukun As pernah di angkat menjadi sebuah filem yang bertajuk”Misteri kebun tebu” pada sesiapa yang berminat menontonya pastikan anda tidak berseorangan.
2.Dirogol hingga koma selama 42 tahun.

3.png

Aruna Shanbaug,asal india wanita berusia 67 tahun dan mengembuskan nafas terakhir pada mei 2015 lalu setelah koma selama 42 tahun.
Aruna yang bekerja sebagai nurse hospital dirogol secara extrime hingga menyebabkan telinganya tuli,matanya buta dan koma sejak 1973.
Aruna dicekik dengan rantai anjing dan di rogol melalui dubur oleh seorang lelaki di bangsal pernikahannya.
Aruna dicekik hingga membuat darah tidak mengalir ke otaknya.india.
3.Rogol,bunuh,kerat dan makan

4.png

Jeffrey Lione dahmer nama yang paling ramai di tulis oleh bloger apabila membuat artikel “pembunuh paling kejam di dunia”
Jeffrey Lione dahmer tidak hanya merogol wanita,dia juga merogol lelaki,pelecehan seksual secara berantai,dan juga gemar merogol mayat.
Tidak hanya itu,dia juga akan mengerat danging mangsa di masak lalu di makan.sejak usian 18 tahun dahmer melakukan kekejaman itu dan mangsanya 85 peratus lelaki selebihnya adalah remaja wanita.
4.Dirogol 14 hari tanpa henti hingga rahim hancur dan mandul.

5.jpg

Itulah perkara yang disembunyikan oleh seorang wanita hingga umurnya mencapai 95 tahun Margot Woelk,
Wanita ini menyimpan sejarah silamnya sendiri tanpa duketahui siapa pun termasuk anak angkat dan arwah suaminya,hingga lah sebelum kematiannya ia menceritakan segalanya.
Woelk mengisahkan ketika umur 20 tahun diamana ketika itu dia bekerja dengan Hitler,dia bekerja untuk memastikan hidangan masakan tidak beracun sebelum di hantar kepada Hitler.
Semasa tentera soviet menyerang jerman Woelk bersembunyi di Berlin, sekitar 700 km dari markas Hitler di Rastenburg. Namun, 14 kawan-kawannya yang lain bertahan di Rastenburg. Selepas serangan tersebut, barulah Woelk mendapat tahu bahawa mereka semua telah ditembak mati oleh pasukan tentera Soviet.
Woelk selamat, namun pasukan Soviet menemuinya di Berlin dan merogolnya selama 14 hari berturut-turut. “Sebab itulah saya tak mampu mempunyai anak. Mereka telah menghancurkan segalanya,” kenangnya.
Suaminya yang bertugas sebagai tentera selamat dari perang, namun sudah meninggal dunia 23 tahun yang lalu.
5.Gadis cantik manado Dirogol 19 lelaki hingga hilang ingatan.

6.png

Terlalu cepat mempercayai orang yang dikenali,itulah yang membuat gadis cantik 20 tahun,dirogol bergilir gilir selama seminggu oleh 19 lelaki,termasuk di antaranya seorang anggota polis.
Bunga 20..kini tidak lagi seperti dulu yang ceria dan suka bersolek,kejadian hitam itu menjadikannya hampir gila dan terauma,ibu dan adik beradiknya sendiri tidak di kenalinya.
Difahamkan hampir keseluruhan ingatan bunga hilang akibat dia di suntik dengan dadah yang terlalu banyak semasa dia dalam tahanan 19 lelaki pada hujung bulan april 2016 lalu.manado.baca (Kronologi kejadian)
6.Tewasnya yuyun di rogol 14 lelaki hingga mati.

7.png

Yuyun gadis yang berasal dari desa kecil di sekitar kawasan bengkulu,menghembuskan nafas terakhir setelah dirogol oleh 14 lelaki hingga lubang dubur dan kemaluan mangsa bercantum.
Yuyun 14 yang menjadi korban pelecehan seksual yang cukup hangat di bualkan di tv mahupun di media sosial negeri itu,mangsa dirogol secara bergilir,dimana kaki dan tangannya di ikat,lehernya di cekik.kepalanya di pukul menggunakan kayu ..Selepas dirogol sampai mati,mayatnya di buang kedalam semak.bengkulu.baca(Kronologi Pembunuhan yuyun)

7.Eno fahirah (Ajal perimadona dibunuh tiga pengagum) dengan cangkul.

8.png

Eno gadis 18 tahun seorang buruh kilang,yang datang kekampung orang mencari rezeki untuk memenuhi kebutuhan keluarga dikampung,ditemui maut dengan tangkai cangkul melekat di kemaluan.
Tiga Pembunuh Eno yang masih dalam peroses penghukuman masih beum selesai,sesiapa saja yang mebaca kronologi pembunuhan eno pasti akan merasa nyeri dan sedak dengan kekejaman yang dilakukan.
Eno tahun diperlakukan dengan kejam dirogol dan kemaluannya di sumbat dengan cangkul ,kemudian di tentang masuk kedalam,hingga merosakkan bagian organ dalaman tubuhnya termasuk hati dan rongga paru paru.
Tidak hanya itu wajah eno juga di koyak menggunakan garpu hingga mengakibatkan luka terbuka di bagian rahang,serta bekas gigitan manusia di kedua buah dadanya,kejadian beraku pada 13 mei 2015 lalu.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:




BACA ARTIKEL PENUH DI SINI DAN DI SINI

Post a Comment

Previous Post Next Post