Breaking News

SERAMM!! Sering Di Ganggu Oleh Suara Suara ANEH “Tolong Lah Sempurnakan Jasad Saya”!!! Ketika Itu Saya Sampai Di Dalam Biliknya..

loading...

SERAMM!! Sering Di Ganggu Oleh Suara Suara ANEH “Tolong Lah Sempurnakan Jasad Saya”!!! Ketika Itu Saya Sampai Di Dalam Biliknya..

SERAMM!! Sering Di Ganggu Oleh Suara Suara ANEH “Tolong Lah Sempurnakan Jasad Saya”!!! Ketika Itu Saya Sampai Di Dalam Biliknya.

SERAMM!! Sering Di Ganggu Oleh Suara Suara ANEH “Tolong Lah Sempurnakan Jasad Saya”!!! Ketika Itu Saya Sampai Di Dalam Biliknya.

Hampir dua tahun rumah yang nampak mewah dengan no. 126 tidak berpenghuni terbiar bagai mengundang seribu satu misteri .


ARTIKEL MENARIK: SERAM!!!! 10 GAMBAR HANTU Yang Tersiar DI AKHBAR MALAYSIA - Yang Lemah Semangat Jangan Tengok!!!

Hinggalah 06.05.2016 awal bulan mei lalu rumah itu telah diduduki sebuah keluarga yang memiliki dua orang anak ,satu anak perempuan remaja dan satu lelaki yang masih berumur 2 tahun,yang dikatakan baru berpindah ketempat itu atas urusan kerja.

Dua hari duduk di rumah itu keanehan demi keanehan mulai menggangu mereka terutama anak gadisnya,selalunya ia berlaku dikala malam.

Menurut anak gadis pasangan tersebut yang mahu dikenali sebagai “nor” menceritakan sejak mereka berpindah kerumah itu ia sering di ganggu oleh suara suara aneh yang tidak diketahui dengan jelas asalnya,”Tolong Sempurnakan Jasad sayaaa” itulah kata kata Yang selalu di dengarinya.

Gangguan itu semakin hari semakin kerap,hingga ia terbawa ke dalam mimpi,gadis itu menceritakan bahwa dia melihat dalam mimpinya ada seorang gadis cantik berbaju warna merah,yang tidak di kenalinya cuba mengorek ngorek lantai biliknya sambil menangis tersendu sendu.

Nor yang masih dalam lingkungan remaja tidak menceritakan perkara itu pada orang tuanya,karena sebelumnya ia pernah bercerita selepas ngangguan pertama,ayah dan ibunya menyangka nor sengaja mengada adakan cerita agar mereka pindah kerumah mereka yang dulu.

17.05.2016.jam 1:30 malam..

Suara nyaring seorang wanita menjerit kuat yang tidak diketahui dengan jelas puncanya “nor” tiba tiba kena rasuk mencakar cakar lantai dengan tangannya,sesekali ia menoleh dengan pandangan seram.

“ketika saya sampai di dalam biliknya anak saya mencakar cakar lantai cuba mengopek keramik dengan sangat gigih” kata ayahnya 46 tahun.

Risau dengan perlakuan anaknya ,ia kemudian memanggil seorang ustad yang duduk berhampiran rumahnya,yang baru saja dikenalinya dimasjid beberapa hari lalu ketika solat magrib berjamaah.

“Tolong lahh sempurnakan jasad saya” hanya kata kata itu yang keluar dari mulut nor yang kena rasuk.ustad yang di panggil cuba berinteraksi dengan roh yang menumpang di jasad nor dan hasilnya roh itu mencerikan bahwa dia adalah seorang gadis mangsa bunuh kekerasan seksual dan jasadnya ditanam di bawah lantai lalu di simen untuk menghilangkan jejak.

“Saya sempat berinteraksi dengannya,dia telah menceritakan segalanya,saya menyuruhnya berhenti karena saya sudah tidak tahan mendegar kekejaman yang diperlakukan kepada. dia berjanji tidak akan menggangu keluarga itu lagi dengan syarat jasadnya harus dikebumikan dengan sempurna”selanjutnya kami serahkan pada pihak polis”

“Memang benar ada rangka ,mereka yang melakukan pembongkaran malam itu menemukan rangka manusia tertanam di bawah lantai”

“Pihak polis juga meminta surat surat rumah siapa pemilik asal sebagai langkah penyiasatan awal,Sebelum membawa rangka mayat itu kehospital untuk membuat pemeriksaan,kata ustad tersebut ketika di hubungi pemberita.

Sebelumnya menurut cerita warga setempat,rumah itu dulu diduduki oleh keluarga berbangsa cina dan memiliki seorang pembantu wanita dalam lingkungan 19 tahun.

“Saya orang lama di sini,memang dulu ada pembatu di rumah itu namanya santi ,saya kenal,dia selalu beli barang di kedai saya ini,umurnya mungkin belasan tahun.orangnya cantik,kulitnya putih,juga peramah,tapi saya sudah hampir dua tahun tidak melihatnya lagi,kata jiran jiran keluarga itu sudah pindah ketempat lain.dedah seorang wanita yang berniaga di sekitar perumahan tersebut.

Pihak polis ketika ini masih mencari identiti pemilik rangka yang di dakwa adalah seorang gadis benama santi korban mangsa bunuh kekerasan seksual.

“kami belum menerima maklumat apa apa selepas kertas orang hilang yang di kirim ke kepusat” tersembunyinya kejadian ini dalam masa yang Cukup lama mungkin akan menyukarkan pencarian pelaku,bisa saja pelakunya sudah pergi keluar negeri.

Mungkin dalam masa terdekat kita akan ketahui dan mengungkapnya, pemilik rumah asal juga sudah diketahui dengan jelas,cuma lokasi dimana dia sekarang masih dalam usaha pencarian pihak kami.ujar ronald pada pemberita 27.05.2016.eberita nusantara news.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:




BACA ARTIKEL PENUH DI SINI DAN DI SINI
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments