BIKIN PANASS!! "Saya Ada Duit Berjuta, Kenapa Nak Tipu Yazit" – Amy Search

BIKIN PANASS!! "Saya Ada Duit Berjuta, Kenapa Nak Tipu Yazit" – Amy Search

Didakwa pecah amanah dan tidak memberikan bayaran persembahan terhadap Yazit, Amy Search menjelaskan beliau sama sekali tidak akan melakukan perkara tersebut kerana pendapatan beliau sendiri sudah mencukupi buat dirinya.

BIKIN PANASS!! "Saya Ada Duit Berjuta, Kenapa Nak Tipu Yazit" – Amy Search
BIKIN PANASS!! "Saya Ada Duit Berjuta, Kenapa Nak Tipu Yazit" – Amy Search
Buat Amy, Yazit harus bersyukur kerana beliau masih lagi menerima pelbagai manfaat daripada kumpulan Search dan Yazit juga bukan sebatang kara kerana mempunyai anak-anak yang sudah besar.


ARTIKEL MENARIK: Dikritik Berpakaian Selekeh, Ini Jawapan 'Pedas' Khai Bahar Yang Menusuk Kalbu!

Saya ada jutaan ringgit. Ini apa kes? Saya kawan dia, tak akan nak buat dia begitu? Jangan cakap kami penipu, tidak pedulikan dia.
Dia bukan hidup sebatang kara nak cakap begitu. Dia ada anak-anak yang sudah besar. Ada adik-beradik. Cakap macam tidak ada sesiapa, macam kawan-kawan saja yang ada.
Malah, Amy juga menyangkal dakwaan kononnya ahli kumpulan Search mengabaikan Yazit sejak beliau sakit dan tidak pernah melawat beliau di hospital.


Saya ada gambar dengan dia di hospital. Saya tidak pernah keluarkan gambar itu kerana saya tidak mahu orang ramai tengok kawan saya dalam keadaan sakit.
Isteri dia sakit kena batu karang di hospital, isteri saya dan mentua pergi melawat di hospital. Untuk elak bil RM20,000, dia dibawa dari Kuala Lumpur ke Melaka jam dua pagi
Amy juga mendedahkan Yazit sebenarnya tidak pernah suka pada beliau sejak hari pertama kumpulan itu ditubuhkan.
Dia tidak pernah setuju bila Hillary Ang hendak bawa saya masuk Search sejak hari pertama. Sejak itu saya tahu dia tidak suka saya.


Hmmph, masing-masing sudah bersahabat dan bersama menaikkan kumpulan Search berpuluh tahun lamanya, tetapi kerana isu pembayaran dan salah faham ia mampu menghancurkan segala-galanya. Cubalah untuk selesaikan kes dengan cara baik dan lebih matang.


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:




BACA ARTIKEL PENUH DI SINI DAN DI SINI

Post a Comment

Previous Post Next Post