• Breaking News

    Sunday, 31 January 2016

    “Aku lagi suka tengok orang pakai ketat, lagi-lagi berhijab” – "AMARAN" lelaki ini makan dalam beb!

    “Aku lagi suka tengok orang pakai ketat, lagi-lagi berhijab” – "AMARAN" lelaki ini makan dalam beb!


    “Aku lagi suka tengok orang pakai ketat, lagi-lagi berhijab” – "AMARAN" lelaki ini makan dalam beb!
    “Aku lagi suka tengok orang pakai ketat, lagi-lagi berhijab” – "AMARAN" lelaki ini makan dalam beb!
    Bagi kaum lelaki kat luar sana tu, kalau nampak awek pakai ketat sampai nampak bentuk badan lalu depan mata korang buat bodoh tak? Mesti tak kan? Sebab apa, sebab itu memang lumrah dan naluri lelaki. Kalau boleh elakkan la nanti tak pasal-pasal dapat dosa ‘free’.


    “Aku lagi suka tengok orang pakai ketat, lagi-lagi berhijab” – ‘Amaran’ lelaki ini makan dalam beb!
    Oleh itu, ini teguran daripada seorang lelaki untuk kaum hawa di luar sana yang gemar pakai ketat, post gambar seksi di laman media sosial. Makan dalam beb! Kalau korang nak tahu lebih lanjut, baca kisah ni selanjutnya.
    ‘Aku lagi suka tengok orang pakai ketat..’




    ‘Korang nampak macam biasa, kami nampak lain..’




    ‘Berhenti terus la guna Instagram tu..’





    Sumber: Twitter via OBulan

    BACA ARTIKEL PENUH DI SINI DAN DI SINI

    No comments:

    Post a Comment

    Total Pageviews