Luluh Hati Seorang Lelaki - Tolong Bangun Sayang, Saya Janji Akan Jaga Awak Seumur Hidup Saya

Luluh Hati Seorang Lelaki - Tolong Bangun Sayang, Saya Janji Akan Jaga Awak Seumur Hidup Saya

Luluh hati seorang lelaki apabila bakal tunangnya meninggal dunia setelah hampir dua minggu bertarung nyawa di Hospital Sungai Buloh, Selangor.

Luluh Hati Seorang Lelaki - 'Tolong Bangun Sayang, Saya Janji Akan Jaga Awak Seumur Hidup Saya'
Luluh Hati Seorang Lelaki - 'Tolong Bangun Sayang, Saya Janji Akan Jaga Awak Seumur Hidup Saya'
Dipercayai bakal tunangnya terlibat dalam kemalangan pada hari raya ketiga dan menyebabkan kecederaan di bahagian tulang bahu, tangan dan mengalami pendarahan di otak.

Lebih menyedihkan kerana segala persiapan majlis pertunangan telah diuruskan oleh bakal tunang lelaki tersebut.

Di bawah ini adalah antara kapsyen yang dimuat naik dalam gambar lelaki tersebut umpama menyembunyikan rasa kesedihan atas pemergian bakal tunangnya.

"Punyalah excited tunjuk baju tunang dekat saya. tak sabar nak pkai time majlis nanti. bila sy nak beli saya punya awak kata tunggu dulu. awak yang nak pilih & belikan. awak organize sangat sayang, kalau boleh satu kertas mahjung tu awak nak tulis pasal preparation awak."

"Punyalah susah nak cari cincin yang awak berkenan. dahla jari tu kecik cenonit je. nasib baik dapat cari. tu pun kena potong lagi nak kasi muat jari. nasib baik awak kaki tu mcm ada spring bila shopping lama mana pun takpe.
Al-Fatihah."

Di bawah ini adalah status in Instagram lelaki tersebut, sangat menyentuh perasaan.

Alfatihah kepada mangsa.
















Jangan lupa untuk kongsikan kisah cinta mereka ini buat insan yang paling anda sayangi.

Post a Comment

Previous Post Next Post