Breaking News

Punca Seluruh Badan 'Terbakar' Selepas Mengambil Pil Dari Sebuah Klinik Swasta Terjawab

loading...

"Seluruh badan dan muka saya pedih seolah-olah 'terbakar' akibat melecur serta melepuh selepas mengambil dua jenis pil dari sebuah klinik swasta di Perlis, minggu lalu.

Punca Seluruh Badan 'Terbakar' Selepas Mengambil Pil Dari Sebuah Klinik Swasta Terjawap
Punca Seluruh Badan 'Terbakar' Selepas Mengambil Pil Dari Sebuah Klinik Swasta Terjawap
"Akibatnya, saya kini menanggung penderitaan apabila seluruh badan sakit dan hanya mampu terlantar di atas katil sejak Khamis lalu disebabkan masalah kulit ini," kata pesakit yang dipercayai alah dengan pengambilan ubat berkenaan.

Wanita berusia 35 tahun yang enggan identitinya didedahkan itu dikatakan mendapatkan rawatan di klinik berkenaan Selasa minggu lalu dan diberi dua jenis pil itu untuk membantu meredakan masalah kebas yang dialaminya.

Dia yang menghidap kencing manis sejak dua tahun lalu dikatakan baru pertama kali mendapatkan rawatan di klinik berkenaan walaupun sebelum ini sering ke hospital kerajaan untuk membuat pemeriksaan.

Akibat masalah itu, seluruh wajahnya membengkak dan melecur yang disertai air bisa, kulit badannya berbintik di seluruh badan.

Sumber : Bernama
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments