• Breaking News

    Thursday, 29 January 2015

    Siapakah Cikgu Cantik Dapat Surat Cinta Dari Bapa Murid?..

    Hari ini kami mendapat satu khabar dari group FB IRDK seorang cikgu cantik mendapat surat cinta dari salah seorang bapa murid didiknya..

    Siapakah Cikgu Cantik Dapat Surat Cinta Dari Bapa Murid?..
    Siapakah Cikgu Cantik Dapat Surat Cinta Dari Bapa Murid?..
    Mulanya kami tak berapa tertarik dengan cerita ini tapi bila melihat isi surat cinta dan gambar cikgu cantik tersebut tercuit jugak hati nurani ini untuk menulis artikel tentang cikgu yang menggemparkan grup fb IRDK.

    agaknya sudah hampir sebulan sesi persekolahan berlalu pada tahun ini,macam-macam telatah dan cerita yang berlaku,mula-mula gempar dengan seorang adik comel yang mulai memasuki sekolah rendah dengan menghisap puting di mulutnya.

    selepas itu cerita keadaan kanak-kanak sekolah mangsa banjir dan juga cerita lucu lainnya..

    bermula cerita cikgu ini di fahamkan seorang bapa kepada anak murid cikgu wanita tersebut,memberi sepucuk surat melalui anaknya,

    "katanya bapa tersebut: saya sangat berminat dengan cikgu dan ingin berkenalan lebih dekat lagi dengan cikgu ,setiap hari cikgu melangkah kesekolah dengan penuh bergaya,yang mempersoalkan saya, setiap kali saya menghantarkan anak saya kesekolah saya tidak mahu berganjak selagi tidak ketemu kelibat cikgu,SALAM PERKENALAN.
     itulah sedikit banyak isi surat cinta yang samar-samar tersebut.

    disebabkan no cikgu tersebut tidak diketahui mungkin terdetik di hati seorang bapa murid untuk berkenalan dengan cara lama.bagi kami ini adalah salah satu cara terbaik mengorat gadis,purba dan langka, ianya senang mengingatkan pada si gadis tentang perkara seperti ini dari pada cara-cara moden yang ramai orang dah buat.


    dipetik dari comen grup fb IRDK kalau cikgu secantik itu mengajar di sekolah memang ramailah bapa-bapa yang rajin hantar anaknya kesekolah kan.

    itulah salah satu komen yang menarik bagi kami.

    Apapun identiti cikgu cantik tersebut dikatakan adalah salah seorang finalis dewi remaja 2014-2015.anda boleh lihat sendiri kecantikan cikgu ini pakai tudung,memang sesiapa yang memandangya pasti memuji kecantikan cikgu tersebut.


    Sumber

    No comments:

    Post a Comment

    Total Pageviews