Header Ads

Banduan Lari Dari Penjara Selepas Isteri Mintak Cerai

loading...

Setiap manusia tak lepas daripada melakukan kesalahan..Itu lumrah dalam setiap kehidupan.Namun begitu, manusia yang buat silap tak semestinya dilabelkan terus sebagai insan ‘tak boleh pakai’.. Betul tak? Maybe diorang dah menyesal dan kembali ke pangkuan jalan..

Banduan Lari Dari Penjara Selepas Isteri Mintak Cerai
Banduan Lari Dari Penjara Selepas Isteri Mintak Cerai
Gara-gara tindakan seorang isteri yang meminta cerai,kelihatan si suami bersusah payah meloloskan diri untuk meraih simpati.. Adoi la.. Sanggup betul si suami ni kan? Yer la,sapa yang tak sayang bini oii..
Kejadian dilaporkan berlaku di Indonesia. Dia terus pulang ke rumah dengan motosikal yang dipercayai milik seorang wader penjara berkenaan.

Namun begitu, jurucakap polis, Tri Bisono Soemiharso berkata, Agus Sudiono, 38, ditangkap tepat jam 12 tengah malam kelmarin di Jember.Hasil siasatan membuktikan Agus benar-benar ingin menyelesaikan masalah bersama isterinya.

"Kami masih menyiasat bagaimana Agus boleh terlepas daripada penjara dan berkemungkinan ada wader yang turut sama bersubahat dengannya," ujar Tri kepada media.

Nampak tak,bukti kasih sayang yang tiada tandingan.. Kalau ya pun nak mintak cerai, tunggu la sampai si suami bebas dari penjara kan.. Ini tidak, ditambahnya lagi masalah.. Isk-isk.. Kesian kat suami tu kan, yer la, masuk penjara pun sebab isteri.. Fikir-fikirlah dulu yer before buat tindakan yang menyusahkan ramai pihak..


Sumber : Bernama
Loading...

No comments

Powered by Blogger.