Wanita Ketagih Tisu, Makan Segulung Tisu Tandas Sehari

Wanita Ketagih Tisu, Makan Segulung Tisu Tandas Sehari

Seorang wanita dari Gainsborough, Jade Sylvester, yang berusia 25 tahun, mempunyai ketagihan memakan segulung tisu tandas sehari dan kegemaran memakan 8 helai tisu dalam satu masa.

Wanita Ketagih Tisu Makan Segulung Tisu Tandas Sehari
Wanita Ketagih Tisu Makan Segulung Tisu Tandas Sehari

Sambil menyatakan jenama yang paling digemari adalah tisu yang murah, Sylvester juga menyatakan dia tidak dapat mengawal nafsunya itu dan terpaksa ke tandas setiap kali ketagihan menyerangnya.


Menurut Sylvester, tabiatnya memakan tisu tandas bermula ketika dia mengandungkan anak lelakinya, Jaxon, tetapi disebabkan rasanya yang lazat, Sylvester terus mengamalkan tabiatnya sehingga kini.

“Saya sangkakan ketagihan ini akan berhenti setelah saya melahirka anak saya tetapi tidak. Saya tidak dapat berhenti. Ketagihan ini terus menerus menghantui saya”, kata Sylvester.

“Hari ini saya cuba untuk tidak ke tandas kerana saya tahu jika saya ke sana saya akan makan tisu tandas”, katanya lagi.

Menurut Sylvester, dia menyukai apabila tekstur tisu mula memasuki mulutnya dan rasa ‘kering’ tisu mula dapat dirasai dilidahnya. –


Sumber : EEK

Post a Comment

Previous Post Next Post