SAYU !! Sanggup Lelong Anak Untuk Selamatkan Suami

SAYU !! Sanggup Lelong Anak Untuk Selamatkan Suami

SAYU !! Sanggup Lelong Anak untuk Selamatkan Suami / Fuzhou : Seorang wanita cuba menjual bayi perempuan di jalan raya dalam usaha mengumpul wang untuk membayar kos rawatan suaminya yabg cedera parah.

SAYU !! Sanggup Lelong Anak Untuk Selamatkan Suami
SAYU !! Sanggup Lelong Anak Untuk Selamatkan Suami 


Wanita berkenaan, Ni Qiong, dilihat melutut berhampiran perhentian bas sebuah hospital di sini sambil memegang poster kecil berbunyi: "Saya ingin jual anak saya: Majikan menghilangkan diri selepas suami saya cedera ketika bekerja.

Kami tidak mampu membayar kos rawatan. Saya berharap untuk menjual anak saya untuk menyelamatkan bapanya."

Orang ramai yang lalu-lalang di depannya memberinya wang. Ada juga yang memberinya makanan, tetapi Ni masih menangis sambil menggendong bayi itu di belakangnya sementara dua lagi anak perempuannya berdiri berhampiran.

Suaminya, Zhou Guixing jatuh dari bangunan tiga tingkat ketika bekerja Khamis lalu.

Majikannya memberikannya wang berjumlah 7,000 yuan (RM3,940) sebelum menghilangkan diri.

Sumber: SH

Post a Comment

Previous Post Next Post