Emelda Trauma Kena Maki Lepas Tipu Mengandung

loading...

Haa..korang ingat lagi tak tentang gambar alat ujian kehamilan yang dimuatnaik oleh Emelda Rosmila di laman Instagramnya tu... disebabkan gambar tersebut banyak pihak yang telah salah faham ingatkan Emelda di mengandung.


EMELDA TRAUMA KENA MAKI LEPAS TIPU MENGANDUNG
EMELDA TRAUMA KENA MAKI LEPAS TIPU MENGANDUNG

Emelda ni pun dah lima tahun kahwin tetapi masih belum dapat cahaya mata..

Bila dah post gambar macam tu mestilah ramai orang gembira ingat Emelda bakal dapat cahaya mata sulungnya.. Rupanya Emelda ni bukannya hamil pun.. Miss A pun tak tahu la motif apa post gambar macam tu..

Terbaru Miss A dapat tahu Emelda akan lebih berhati-hati untuk berkongsi cerita peribadi di laman Instagramnya.., takut kena kecam dengan peminat ke? Yelar dah post benda yang buat orang salah faham mesti la peminat akan marah..

Tapi bila diminta komen tentang isu berita kehamilannya, Emelda mohon media tak perbesarkan isu itu.. Haa tahu takut..

“Tak payahlah cerita mengenai perkara itu, banyak lagi cerita-cerita lain yang media boleh kongsikan, ramai yang tahu saya tak pernah ‘transparent’ muat naik gambar di Instagram jadi tak perlulah saya nak komen,” katanya.


Sumber : UtaraNews
loading...
Emelda Trauma Kena Maki Lepas Tipu Mengandung Emelda Trauma Kena Maki Lepas Tipu Mengandung Reviewed by Bulletin Media on 9:23 pm Rating: 5

No comments

Post AD